FDV över, LJL på ingång.

Musikhjälpen räddar dagen med reunion, Ica Selection släpper en mörk choklad med tranbär i (som smakar himmelskt) och kaffet smakar oerhört gott. Halvhelstressigt med saker som ska fixas, men några minuter ska jag fan andas.

Dessutom kommer flickan hem ikväll (snälla Maja, slå mig inte, jag gillar bara det ordet) och imorgon är det bara jobb fram till klockan kvart över två innan helgen knackar på dörren. Hade det bara lovats sol och bra longboardväder till helgen så hade livet varit perfekt, men man kan inte få allt.

Det må vara en fattig månad och fortfarande alldeles för långt till sommaren, men av någon anledning så har mitt psyke bestämt sig för att vara lyckligt. Det händer inte speciellt ofta, så det gäller att anamma det hela och njuta så länge det går.


Puss, allihop. Love ya!


Kommentarer
Postat av: Fishär

Du lever! :D Haha.

2010-04-29 @ 14:35:28
URL: http://fishaer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0