Glädje

Nej, jag är inte glad idag. Inte överdrivet iaf. Umeå är grått, livet går lite väl på stand by och jag börjar faktiskt bli lite less på att jobba. Deltid till trots.

Kind of känns som jag vill fly från verkligheten ett tag. Utomlands, fjällen, en annan stad; det sistnämna ligger trots allt inte så långt in i framtiden, så jag antar att jag överlever. Har även börjat fundera på att plugga lite och dessutom hittat en intressant kurs som jag ska titta lite närmre på. Förvisso började den vecka tre, men förhoppningsvis ska det inte innebära några större problem. Återkommer beträffande det.

Hade tänkt dela med mig av lite livsglädje; Nemi. Här snackar vi om drömtjejen, hade hon funnits på riktigt så hade jag gift mig med henne på direkten. Vare sig hon velat det eller ej. Tyvärr blev det nyss smärtsamt tydligt hur uselt uppbyggd min blogg är rent tekniskt. Borde verkligen göra en djupdykning i html-fliken och fixa till skiten, men det är å andra sidan kanske det absolut tråkigaste som finns. Kanske kör på det lata alternativet och helt byter blogg, till någon sida som gynnar bilder lite mer...meh.


Nemi, DN.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0