Jag gillar min röst

Den är väl egentligen rätt så irriterande, tenderar till att använda sig av onödigt konstiga ord och sjunger inte alls så rent och fint som jag hade hoppats, men nu när det är borta så saknar jag den fan.

Jag känner ett stort sug efter att spela in mig själv när jag försöker prata, men jag tror att mina tarftliga försök till deltagande i Björn Rosenström-medleyt tidigare ikväll, som kommer att hamna på youtube, talar sitt tydliga språk. Nu låter jag ännu värre, eller inte alls, för jag låter knappt. Jag kan viska fram ord, samt få fram ord med genuin baston typ vid vart tredje försök. Fab. Unneby ringde nyss, jag hann prata i typ tio sekunder, innan han skrattande bad mig att skicka sms istället..

Honungsvatten klockan tolv på en yran-lördag, inte som jag trodde att det skulle se ut, men ibland så säger kroppen helt enkelt ifrån. För det är verkligen inte bara halsen som strejkar.


Vi avslutar kvällen med lite skön musik i väntan på att Bunney ska hitta hem efter att ha nekats inträde till All Star. Då blir det mer öl, nhl, bättre musik och lite efterfest när de riktiga festprissarna trillar hem där vid klockan tre. Cheers.

Världens Snuskigaste Man



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0