Something’s Missing

How come everything I think I need, always comes with batteries..


I morgon är det torsdag, vilket innebär en enda sak: Den här veckan har, av någon konstig anledning, gått sinnessjukt fort. Känns bara som för ett par timmar sedan när jag beklagade mig för Dennis, mitt i all måndagsbitterhet, och var fullständigt övertygad om att den här veckan aldrig skulle ta slut.

Funny the way it is, för att få in ännu en musiktitel i det hela.

Antar att det blir så när livet är lite väl kontrastrikt, från att krama världens finaste person till att sitta i samma gamla jobbil, inom loppet av tio minuter. Inte att föredra.

Annars har veckan gått bra. Har varit löjligt seg (surprise) men ändå lyckats överleva eländet som i folkmun kallas för vardag. Stack för övrigt ner till Expert i går och införskaffade mig en ny mobil. Alldeles för sent, då Halebop med största sannolikhet delat upp sina månadsinkomster i två högar det senaste halvåret. Den allmänna högen, och Thom-högen.

En ny, finfin, Sony Ericsson Vivaz med Telia U25 och fri surf, och jag kommer fortfarande sänka min månadskostnad med ungefär 300 kronor, plus minus. Så ska en slipsten dras, klart å betart.

 

 

Och titeln är för övrigt sjukt irrelevant, det var musikstrofen därefter som jag var intresserad av att få in. Beträffande det ”någontinget” som Herr Mayer tycks sakna så kan jag konstatera följande: Jag har det. Och nej, det går inte på batteri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0