You are my soul sister

Och min kärlek.


Det är farligt att hylla nya låtar. Senast jag gjorde det, om man bortser från Kristian Anttilas underbara dänga "Världens snuskigaste man", var det Timo Räisänens singel Outcast som höjdes till skyarna. Rätt gjort, eftersom det är glädje i musikformat, men samtidigt är den ju löjligt intetsägande rent textmässigt.

Men, nu har jag sjungit mig hes över en och samma låt i många, många, veckor och fan...det får bära eller brista. Det här en fenomenalt bra skit och verkligen, veeerkligen, glädje i musikformat.

Guldkantestatus på texten dessutom, som är så rätt. Bara så rätt.


Hey, Soul Sister - (Train)


Kommentarer
Postat av: frida

Det är en väldigt bra låt det där. Förresten har du kopplat upp dig på facebook via spotify? Jag har iaf inte sett till ditt namn och tycker du borde göra det så jag kan få lyssna på dina spellistor.

2010-05-24 @ 21:27:24
URL: http://www.tornebring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0